2013年9月2日 星期一

泳濤會男色魔女娼妓

幾年前泳濤會已經有個陳允基因為非禮兩個9歲女學生被告上法庭, 好多無被告既非禮唔知有幾多? 好人非左泳濤會都變壞, 正經教練入左去都變色狼, 2013年又有泳濤色狼現身喇! 泳濤會男色魔女娼妓, 真係名副其實, 去泳濤會學游水, 恭喜你, 去泳濤會教游水, 一流喇! 堂堂都有女學生可供非禮, 正呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

facebook 紀錄 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151507374900940&set=gm.460103854085198&type=1&relevant_count=1&ref=nf

泳濤會游泳教練, 男盜女娼, 有其師必有其徒, 黃埔體育會簡煒傑係入室弟子, 專門攻擊游泳界不聽話的教練, 非禮是平常事, 泳濤會的男游泳教練都當非禮係平常事, 係覺得有問題咩:




31/7星期三晚上8時左右, 我同父母和阿女在昇仔會所食晚飯.....我地坐在餐廳近落地玻璃既位置, 一邊食飯一邊睇人上游泳班

當時室內泳池最外的一條LANE有兩個教練正與十幾個小童上堂, 小朋友一個個排隊游直池. 其中一個約7-8歲的女學員可能游得不太好, 在水中的主教練(另一個應該係助教的男士在池邊來來回回行著觀看各學員) 就個別指導該女孩…. 呢個時候因我要照顧女兒沒有再觀看泳池內既情況….. 不過幾秒後, 坐在我對面的家父勞氣地話: 雖然教游水身體接觸少不免, 但個男人(指在水中既教練) 點可以咁架? 即使係鼓勵個小朋友都唔可以錫d學生架喎! 人地女仔黎架! 我問家父錫邊? 佢話個男教練教完個女仔點撥水之後, 個女仔做左, 教練讚佢做得好之後, 竟然錫左個女仔鼻一啖就要佢跟番大隊繼續游. 

之後我都有留意下個教練, 睇下佢有冇咩特別舉動….. 期間我發覺佢有望上來café, 甚至和我有眼神接觸幾之, 明顯地佢知我在看他.

就在我料理個女之際, 家父突破拍檯破口大罵: 呢個正一 “pk”! 唔係人! 我問佢咩事? 我阿爸好激動咁話 : 呢個pk 又錫d 女學生喇….你知唔知佢鍚邊呀? 我阿爸冇講出口但就指住自己件tee shirt 上胸襟左上方logo個位!!! 而受害人係班上最細個(以高度來看) 既女仔, 應該6-7歲, 身穿粉紅橫間”夾喇” 泳衣既小妹妹!

聽到我阿爸咁講, 我好想知呢個究竟係邊個泳會既教練, 雖然學員都戴左印有泳會名字既橙色泳帽, 但我在café 望落去睇唔清楚所以我諗起會所近入口既告示板上有晒所以暑期泳班既資料, 我即刻走去睇, 星期三19:30-20:30, 是泳濤的兒童高級游泳班

我不敢說事實是否真的如家父所說一樣因我沒有親眼目擊男教練作出詭異行為的一刻…不過我阿爸不是老眼昏花而亦無生安白做的必要…所以我決定把事情說出來, 由於我不是昇仔住客(但有住戶證, 可以入去會所架), 所以我沒有就此事與會所職員交涉, 不過真的希望各街坊家長們多加留意啊!


https://www.facebook.com/groups/cafe.de.liberte/

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151507374900940&set=gm.460103854085198&type=1&relevant_count=1&ref=nf

facebook 留言如下:

Tang Kin Yip 唯一合法既解釋,佢錫既係自己個女!如果唔係,其他妹妹真係好危險!!

Henry Chan 唔係化...咁都得...@@

Rina Leung 當我阿爸話


Rina Leung 見到佢錫第一個女仔過鼻時,我都講笑話可能係佢個女呢!不過當然知道佢錫第二個女仔

Rina Leung 重要部位時,我就諗唔會咁岩兩個都係佢個女吧!況且,如果我係游泳教練都唔會要兩個女參加公開嘅泳班
游水吧!


Henry Chan POST 佢想係嗰邊FORUM叫人小心啲啦


Rina Leung I wanna post but I forgot how to post @_@" so just post my article there.

Tang Kin Yip 通常身有屎既人會好留意人地有無見到佢身上既屎,所以其他街坊可以再望下佢。呢樣係我捉過30人喺超巿偷野既經驗!

Henry Chan 問TONTON囉

Rina Leung 其實已經有人認得佢是誰!

Cannis Ho 生女又多一樣担心,父母唔好以為比錢上堂就可以一勞永逸


Rebecca Ling 嗰個時間得泳濤同南國有班,其實係邊個呀,我都想知!

Eric Tsun 以上事件已經發email到會所及屋苑經理跟進,有必要對以上騷擾學員行為正視,會所責無旁貸!

朱峰 個兩個女仔有乜反應? 受落/開心/目瞪口呆/驚慌?


朱峰 個助手係咪一個男仔紮馬尾?

Yin Yeung 我認得呢位教練, 我帶小女去學水時成日見, 佢似魔鬼教練多d, 因為佢對學員都幾惡架, 至於錫女學員呢樣野就真係唔能夠接受, 希望會所職員了解事件後能對此行為有所警告! 我平時都會坐在會所cafe近玻璃處觀望小女上堂情況, 家長們都應該多多留意小朋友上堂情況呢!

Stanley Kong 屋苑經理已回覆正跟進事件

Keith Yip 既然事件已交由會所跟進,等有什麼結果再討論吧。這事就當係提醒大家,remind 小朋友有事就大聲嗌唔好。


Rina Leung 請保護證人啊

Henry Chan 係時候搵貓女俠出山保護你嘞.....^^

Noelle Chu 貓女俠最近忙於睇住個女學游水! =.="

Eric Tsun 已經即時停止這教練於昇悅會任教同時向他所屬泳會調查跟進中, 及應會聯絡所有昇悅會任教泳會注意所屬教練和學員之間不要有不必要的身體接觸等

Noelle Chu 100 個讚比所有跟進人士!

Wong Pui Yee i complained about him before. shouting n yelling in the poll.

Siu Duncan why i saw him last night if stopped his coach work here

沒有留言:

張貼留言